Estou na lavadora – O caiman do rio Tea

|
Cambiando de rexistro, pero non de época,.. mais ou menos,..quero destacar que o motivo de esta entrada e desta canción é un sentimento que me abordou, e que me aborda, na miña estadía equí en Palma, e máis ainda cando todo o mundo me fala en catalán/mallorquin (nin que fora eso a ostia!, que mira que non é un idioma feo nin nada!), e é a morriña!, si señores existe!!,… ese sentimento de botar de menos as tuas pixases a tua xente, a nosa forma de ser con as suas cousas boas e malas (que tampouco somo todos a ostia, eh!)…e que Galicia/Galiza (como queirades) é única!!,… e bueno asi con este sentimento puxenme un sabado aburrido a buscar música en galego no youtube ata que sorpresa!!, ….algun iluminado subio un porrón dos videos muscais do Xabarín Club,… e Dios! que recordos de esas merendas diante do televisor!, despois de darlle unhas patadas a pelota e lanzarnos unhas pedras!, …. e que ven currados e orixinias que eran os videoclips sen apenas medios ,… para que logo digan que a telegaita non tiña cousas boas, …. e bueno por eso propoñovos (se queredes!) que cada un de vos escolla un tema e se pode comentar algo interesante pois mellor, a min costoume decidrme dudidaba entre unhas cantas pero o final decanteime por unha das maís pegadizas Estou na lavadora – O caiman do rio Tea, destacar do videoclip que a piscina na que foi rodado, é a de ELVIÑA, no barrio do Birloque, A Coruña, preto do meu barrio de orixen,… onde os xitanos vamos (non é un comentario racista)!!... Ah! e se comentades algo que sexa en galego! xa é hora de reivindicar un poco a nosa lingua,…cago na cona,!!!..non todo vai ser catalán!!!!,....depaso, para que veades a varidade do noso léxico!, invitovos a escoitar/ver este framento da dobraxe en galego da película O Sarxento de Ferro.



LETRA:

Hai moito tempo que estou aki metido
e comezo a estar farto pq nom podo sair
hai moito tempo que estou aki metido
e empezo xa a estar farto pq estou moi aburrido.

Estou na lavadora, estou na lavadora
estou na lavadora, estou na lavadora
ah ah sacademe pronto de aki

minha nai tamen foron chamar para que vinhera
con un sacho para poderme sacar
e o meu pai tamen o foron avisar
para que vinhera coa escopeta
para poderme sacar.

Estou aki nom podo sair
por favor virme acudir
estou aki nom podo eskapar
por favor vindeme salvar t
enho medo de afogar xa comezo a centrifugar
¿que vai ser de min?
sacaime pronto de aki

Estou na lavadora, estou na lavadora
estou na lavadora, estou na lavadora
ah ah sacademe pronto de aki

5 comentarios:

idiazt dijo...

espérate cando te pille o "cancadrulo do eume"... vaiche poñer a andar... jajajajaja

idiazt dijo...

tampoco te voy a preguntar por las meriendas... que vale... mucho xabarín, pero ya sé yo qué cosas de la entrada anterior hacías cuando veías a silvia superstar jajajajaja

David_Yáñez dijo...

Cierto se me olvido comentar el tema de Silvia Superstar,.. que por cierto tengo una foto con ella! en el Doctor Music Festival del 2000!!

Manuel dijo...

..despois de darlle unhas patadas a pelota e lanzarnos unhas pedras ...Hai uns anos, viñeron a Ferrol a tocar un dos grupo do Xabarín: Herdeiros da Crus. Cando estaban para rematar, Toñito de Poi levou unha pedrada, polo que suspendeuse o concerto -voltarían ó ano seguinte para rematalo (o concerto, non ó cantante)- de inmediato.
Tendo en conta que eras seguidor do Xabarín, e vendo a clase de deporte que facías, a pregunta é obrigada: ¿estabas nese concerto?

David_Yáñez dijo...

Pois non estaba,... creo!, e si estaba seguro que era baixo sustancias etílicas jejejeje.

Publicar un comentario